Årets ansökningsperiod är nu avslutad. Mer information om kommande ansökningsperiod kommer på hemsidan i juni 2022.
Ansökan kan endast göras under ansökningsperioden och via denna länk:
https://secure.webforum.com/piastahlsstiftelse/issues/publicform/27955764-d939-48b0-b9a7-201bb5355b0e
(Länken är aktiv under själva ansökningsperioden.)
Till webb-ansökan skall bilagor i pdf-format bifogas
Ansökan skall innehålla:
• Sökandens e-postadress (dit svar skickas) och postadress
• Organisationsnummer/Personnummer
• Uppgifter om det ändamål som bidrag söks för
• Sökt belopp mm
• Uppgifter om den person i organisationen som lämnar ansökan, inkl kontaktuppgifter
• Ekonomisk kalkyl
• Ansökan som inte inkommer komplett via webb-ansökan inom ansökningstiderna kommer inte att behandlas.
OBS! Den företrädare för en förening som gör ansökan skall ingå i styrelsen och/eller i ledningen. Sökanden skall ange sin roll i föreningen/organisationen, uppge personnummer, kontaktuppgifter och legitimera sig med egen BankID.
Återrapportering av tidigare beviljade bidrag
Alla bidrag ska återrapporteras till Pia Ståhls Stiftelse inom 6 månader efter utbetalat bidrag.De som tidigare beviljats bidrag från stiftelsen måste ha inlämnat återrapportering för att en ny ansökan skall kunna behandlas.
OBS! All återrapportering skall göras via denna länk:
https://secure.webforum.com/piastahlsstiftelse/issues/publicform/9c18b858-2c3f-4775-8e59-a62c70b149ba
Frågor om ansökan ställs till stiftelsens administratör Ingrid Hasselberg:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Tel. 0705-19 11 05